Sunday, 5 January 2014

Wait, what?!?

Ori fumezi tu, ori fumez eu.
Deschide geamu' în spate.
Bă, unde ai pus berea aia?
Ia, fii atentă la piesa asta!
Bă, bă, faceţi un pic linişte că am pus Shazamul!
Cheile mele, frate, au căzut sub snowboard.
Ah băga-mi-aş, mi-am uitat tocurile acasă!
Cât avem mă, 100?
Vezi cu scrumu' ăla că intră în maşină.

Bă...
Ce huruie în halul ăsta?
Da mă, auziţi şi voi?
Ia las-o mai moale...
Vezi unde opreşti.
Unde plm??? E şanţ pe margine!
Trage-o aici, trage-o aici!

Ia, aduceţi un bliţ aici.
Frate... e făcut muci ăsta pe spate, cât am mers cu el aşa?
Nu e pic de lumină aici, pentru ce dracu' plătim rovinieta?
Ai cric?
Roată de rezervă?
Hai, scoatem tot din spate.
Vedeţi că sub ăla mai am nişte chestii care trebuie scoase ca să ajungem la rezervă.
Pune plasticu' ăsta pe jos şi pune pe el borcanele, papucii, măştile, pălăriile, pensulele şi restu' chestiilor din portbagaj...
Triunghiul.
Ţine bliţul aici.
Ai o brichetă? Unde mi-am pus ţigările?
Bă, bă bă!!!!! Alunecă!
Alunecă maşina! Frate, dă-te!
Hai să-mi bag picioarele, pune mâna să vezi cum îmi bate inima.
Da, mă, toţi ne-am panicat când a căzut de pe cric, stai calmă, e ok...
Băi, jur, o secundă am şi văzut maşina cum se duce peste toate alea şi ajunge direct în şosea!
Frate, ăsta-i scenariu de film prost.
Blairwitch, să mor de nu...
Exact aşa încep toate fazele alea, poate rămânem fără baterie la telefoane. Voi mai aveţi baterie, mă?
Hai mută maşina că e în pantă
Auzi mă, auzi mă, ia vino încoace să-ţi zic ceva: mi-e o leneeeee să facem chestia asta, pfffff, prost moment pentru pană. Nu râde, nu râde! Uită-te şi tu ce e în jur: dacă apare vreun urs acum am belit-o grav...
Tu vezi ce beznă e?!? Bine că am oprit la 4 benzinării pentru rovinieta vieţii...
Gata, hai să băgăm alea la loc.
Şi cu ăsta cât mergi? Cam 80 de km.
Hai să ajungem, în plm, că parcă mergem de dimineaţă...

Cum facem mă, fumăm afară?
Dă-mi şi mie paharu'
Mai aprindem unu'?
I-auzi, i-auzi, i-auzi: ai se eu te pego!!!
Cum era asta? Sus sus, jos jos. Vezi că dai peste masă!
Scrumiera plină, doză de bere mototolită, dopul de Jagger şi RedBull.
Fum în lumină verde şi roz.
Gen, m-am dus la ea şi ştii, eram rangă amândoi şi ştii?...
Nu, nu, nu, acum e pe bune!
Trece perioada aia nervoasă când are femeia draci...stai liniştită, nu vorbeam despre tine, aşa şi fii atent!
Vezi că verşi whiskey-ul ăla...
Lămâi pe masă, pachete de ţigări şi un tac de biliard sprijinit pe şemineu.
- Bă, m-am ameţit.
- Da' n-ai scuză.
- Ai tu?
- Vrei?
- Cu cât dai?

Cu telefonul în mână se face lumină afară.
Dincolo râsete bete.
Uşa se dă brusc de perete.
Să-mi fut una, m-a găsit... Mă fac că dorm.
Că**t, a închis uşa iar asta se blochează pe dinăuntru.
Până aici mi-a fost.
Poate nu ştie că s-a blocat.
Ce dracu' face? S-a aşezat pe pat...?
- Dooormi...?
- Tu ce crezi?
- Dar ce e cu tine?
- Băi, ţi-am zis, nu o lua personal, doar vreau să dorm...
- Lasă asta... ce e cu tine aşa în general?
Ochi roşii, respiraţie de alcool şi tutun.
Iar uşa e blocată.
Deblochez telefonul şi scriu: S-a blocat uşa în cameră la Mişu!!!!! Vino să deschizi ACUM!!!!
- Mă, nu e momentul pentru discuţii de genu' acum, mi-e somn şi sunt cranky. Nu mai insista că devine agasant.
Se deschide uşa!
- Da. Eu am chemat-o să deschidă uşa pentru că se blocheză pe dinăuntru. Hai somn uşor, vorbim altă dată.

În sfîrşit linişte. Adorm cu telefonul în mână.

Aer rece, buza de sus umezită, nas roşu şi fular.
Vânătăi în genunchi şi glezne.
11 noaptea în maşină doar noi de nebune, frână de mână pe drumul spre cotă.
Stinge farurile!
Negru.
Adrenalina se varsă în sânge.

Bomboane printre şosete, sticle de ojă şi beteală amestecate pe covor în jurul valizelor.
Dimineţi în alte camere.
Trece un elefant în călduri pe scări.
Aburi de ceai, păr ciufulit şi fum de ţigară pe terasă la prima oră. La 2.
Sau 3.
Sau 4.

No comments: