Thursday, 9 January 2014

Cum am intrat cu extinctoarele in benzinarie

Recent.
00:00 noaptea.
Ies in oraș.

Nu mai aveam lichid de geamuri de câteva săptămâni bune iar parbrizul era atât de opac încât nu vedeam numărul mașinii din față, stând la stop.

Cum am mers așa... habar n-am!
Ideea era să mă duc să alimentez și măcar să spăl parbrizul.

În jur de 00:00 benzinăriile se închid vreo juma de oră, însă atunci uitasem complet de asta.

Ajung la Lukoil și intru hotărâtă cu mașina când aud... Zdrang! TROSC!! Scâââârț!!!
Repet: nu vedeam NIMIC prin parbriz.

Ăștia ce făcuseră: au legat o bandă de plastic de două extinctoare fix la intrarea în benzinărie, înainte de pompe.
Cine dracu s-o vadă?!?
Am intrat în ea mai ceva ca Szabo la linia de finish, cu extinctoare cu tot după mine.

Cred că totuși era închis la ei...

Pentru băieții care monitorizează camerele: I come in peace. I leave in peace. E ok.

No comments: