Sunday, 8 December 2013

The thrill is gone


Nu te-ai schimbat deloc.
Ești exact la fel și mă privești așa cum ai făcut-o de fiecare dată.

Vorbește-mi despre cum era odată, despre jocul care ne-a pus pe jar în noaptea aceea de vară, despre cum ardeam, despre fuga în mașină, despre răsăritul pe ponton, despre viața ta complicată și nebunia mea de atunci.
Vorbește-mi despre toată vâltoarea din trecut, despre cum am renunțat la principii, despre sticlele de vodka golite până dimineață, despre suspansul de atunci, adu-mi aminte cum eram odată.

Mă chemi cu aceleași cuvinte. Aceleași fraze cu același subînțeles.

Însă de data asta ceva s-a schimbat.
Nu știu să îți spun ce.

Hai să dau vina pe mine, e mai ușor așa: m-am schimbat eu. 
Nu mai ard.
Sau tu ai rămas fără chibrite...

Hai să ne vedem ca să fumăm o țigară împreună și să vorbim. 
Doar să vorbim.
Te voi asculta și mă vei asculta.
Spune-mi vorbe înțelepte așa cum ai făcut mereu și înțelege-mi vârsta.
Spune-mi că și tu ai trecut prin asta când erai de vârsta mea.

Am știut mereu că nu îmi vei purta pică pentru nimic, indiferent ce ar fi.

Hai să râdem de absurdul situației și să fim oameni.

Sting țigara, te sărut pe frunte și îți mulțumesc pentru companie.

Știam că ai să mă înțelegi și pentru asta îți mulțumesc.

No comments: