Saturday, 19 October 2013

Viață de câine

De la o vreme încoace mă trezesc în fiecare dimineață, fără excepție, cu un singur gând in cap: "băga-mi-aș p**a-n ea de viață!".
Fac ochi, caut telefonul cu mâna pe jos să opresc alarma, arunc o privire scurtă pe geam, imi amintesc câte mă așteaptă azi, îmi amintesc situații și evenimente recente și uite așa se naște prima propoziție a zilei: "băga-mi-aș p**a-n ea de viață"...
Zilnic.
Mă scurg din pat și mă târăsc spre baie.
Pe hol ma întâmpină Ron care abia s-a trezit și el. Are ochii încă lipiți de somn, dar se gudură la picioarele mele de parcă a câștigat la loto.
Dă din codița scurtă cu o viteză nebună, își scutură fundul intr-o veselie, tremură tot și mă pupă cu o bucurie fantastică!
Și fix așa e în fiecare dimineață!
Se trezește atât de vesel, de parcă fiecare zi ar fi ajunul Crăciunului sau ziua lui de naștere.

Cum o fi mă să te trezești așa???

 ...mmmda, încep să dezvolt o invidie pe potaie...


 

No comments: