Sunday, 24 February 2013

Pe tocuri in service.



Ieri seara am iesit la o cafea cu o prietena, insa inainte sa ajungem intr-un loc calduros si primitor, am facut o oprire intr-un loc nu tocmai “ladies-friendly. Mai exact: in service.
Trebuia sa-mi iau masina de acolo si sa termin toata povestea cu mecanici, tehnica, electrica si alte dracovenii menite sa-mi toace nervii uite-asa..uite-asa!!!

Scopul principal din seara aia era rendez-vous-ul cu prietena mea, asa ca mi-am tras cea mai noua pereche de tocuri in picioare (care, intre noi fie vorba, sar binisor de 10-12 cm) fara sa iau in calcul “ambientul” de service, baltoacele si pamantul care vin la pachet in locatii de genul...

Asa ca iata-ma pe la 7 seara, coborand din masina prietenei mele in curtea service-ului si topaind printre baltoace, noroi, pietris, bolovani si anvelope uzate ca o zana...

Deschid usa service-ului, toti mecanicii in salopete intorc capul spre mine cu un zambet in coltul gurii, eu ma uit dupa seful grec ca sa-i cer cheile, nu ma uit pe ce calc si...

pun piciorul pe pragul ingust, glezna mi se indoaie in exterior, tocul mi se prinde in prag, corpul meu o ia inainte...zdrang, poc...bum, trosc...usa se da de perete, in picaj ma agat de clanta  cu o miscare a la Neo din Matrix, par in aer si de toate... si ma prind de usa!

“Bag pla-n tocuri!’’ si “vreau cheile de la ford!” e tot ce am mai putut sa zic, in timp ce ma repuneam in pozitie verticala, acolo in pragul usii de la service, cu o echipa de mecanici acum veseli nevoie mare.

............................

Singura parte buna e ca mecanicii s-au mobilizat imediat sa-l caute pe sef cu cheile mele, ba chiar unul mai dolofan s-a oferit sa ma conduca la masina, nu cumva sa-mi rup gatu’ prin craterele din curte.
I-am zis “Mersi nene, esti amabil, da’ nu-i nevoie’’

Data viitoare iau bocancii.
Da’ ma-ndoiesc ca vor fi mai de folos :)

No comments: