Thursday, 2 February 2012

Ce face un rocker sexy cu degetele?

După o tură palpitantă, cu transpiraţii, cu ABS, cu zdruncinături pe hârtoapele îngheţate din Bucureşti, un ''bumpy ride'' de-a dreptul (şi nu în sensu' ăla, bun) în maşină, am ajuns acasă de la birou.

Am coborât, am trântit portiera şi am urcat în bloc.
Tocmai după ce m-am descălţat mi-am adus aminte: băga-mi-aş, am uitat pachetul cu mâncare în maşină!

Mă încalţ la loc, trag geaca pe mine şi ies pe uşă.
La mine pe scară se renovează, aşa că toate uşile apartamentelor arată de parcă ar fi fost sigilate de poliţie. A mea nu face excepţie. Maică-mea, femeie precaută, a învelit toată uşa în ziare ca să nu o stropească zugravii cu lavabilă. Ba a mai şi agăţat pe tocul exterior un plastic transparent, gen perdea de sus până jos. Iar pe sonerie a tras un rând de scotch!
Aşa că iată-mă ieşind din casă, cu şuba pe mine, chircindu-mă pe sub plasticu' ăla transparent, ca un Quasimodo cu glugă.

De la etajul de sus văd cum coboară în grabă un tip care arăta ca cea mai reuşită combinaţie dintre un star rock şi un fotograf trendy, cu tot cu blugi băgaţi în cizme înalte de piele. Să leşin, şi alta nu!
Trece pe lângă mine, o ia în faţa mea şi coboară scările în viteză.
Eu în urma lui.

Când ajunge la uşa de la intrare, o deschide val-vârtej şi dă să fugă afară, însă spiritul cavaleresc se trezeşte brusc în el şi nu lasă uşa să mi se trântească în faţă.
Aşa că se poticneşte brusc, întinde mâna în spate şi prinde uşa grea, metalică cu două degete, scoţând un: ''Aahhh!'' încordat.

În gândul meu: ''Ai se eu te pego, morenito, eşti d'ăsta care-mi gemi! :) Ah, mai zi-mi aşa! ''

Cu cel mai dulce zâmbet de Rapunzel salvată din turn, îi spun: ''Mulţumesc frumos...''

Şi ce-mi răspunde el, iritat: ''...lasă ''mulţumesc'', că mi-am băgat deş'tele-n vopsea!!!''


No comments: