Monday, 5 December 2011

Adorm pe hol

Dupa mai bine de un an de la absolvire, ma mobilizez intr-un final sa-mi iau diploma de licenta de la facultate. Cat de complicat poate fi?
Te duci la scoala, intri la secretariat, ceri diploma si pleci.
Teoretic...

Pe la 11 ma duc la secretariat. Bilet pe usa, scris cu pixu': PROGRAM CU PUBLICUL 12:00 - 14:00
Dinauntru aud voci de femei si rasete.
Cioc-cioc la usa si apas pe clanta. Usa inchisa cu cheia.

Inauntru se face brusc liniste si se aude: ''Shh!! Shh..Shh! Ssst!''
Un-fucking-believable...
Ma duc la decanat, unde era usa deschisa si o cucoana la birou.

Cu cel mai dulce zambet si ochi de Puss-in-Boots ii zic ca am nevoie de diploma de licenta. Femeia imi zice sa intreb la secretariat.
Ii zic ca e cineva inauntru dar e usa inchisa cu cheia.
Ridica din umeri si imi zice: ''Inseamna ca nu e in timpul programului cu publicul''.

Ok. Ma duc acasa.
La 12 ma intorc la facultate.
Intru la secretariat, unde cele 3 individe ma privesc iscoditor, ca niste lei in cusca.

Cu adeverinta aia in mana, valabila 12 luni, le zic ca am nevoie de hartia originala.
Secretara sefa, aia cea mai dezlanata si ciufulita imi zice, taios: ''Pai si aia din mana, ce e?!?''
''Asta e valabila 12 luni...'' ii raspund.
''A!!! Deci ai nevoie de diploma!!!''
''Pai da, asta am zis. De original.''
''MAI SUS!!! La diplome, la 3'' zbiara toate 3 in cor.
(fix ca in faza din B.D. in Alerta cand Capsuna suna la usa la o gagica ciufuta si aste le zice, adormita:
''Mai sus...!''
''Ce e mai sus?''
''Tipul care vine mereu beat... Ce dracu' de nimeriti toti la mine???'')

(minutul: 18:40)


Urc la 3... Rectorat, Decanat, Mastere, Casierie si vreo 20 de studenti la coada la casierie
Diplome nema!
Bag capul intr-un birou si intreb o tanti: Nu va suparati, biroul diplome unde e?
Ea: Pai ce cautati aici???? Coborati un etaj, intrati prin usile maro si urcati pe scara circulara pana la 3.
Doamne, impusca-ma!
Ies din birou, gesticualnd cu mainile traseul geografic descris de individa si repetand directiile: Cobor un etaj...usi maro, scara circulara..3. Cobor un etaj....usi maro...scara circulara 3...
Probabil aratam ca o nebuna, vorbind de una singura cand treceam pe langa coada de studenti care ma priveau cu multa neincredere.

Urc la diplome.
In fata usii, un individ astepta plictisit pe un scaun.
Ma uit la el...ma uit la usa: PROGRAM CU PUBLICUL 13:00-15:00.
Mor.

Cobor in curte, fumez o tigara si ma duc in holul facultatii, acolo unde sunt fotoliile si canapelele alea maaaaari si pufoase din piele.
Ma prabusesc pe unul din ele si astept pana la 1.
Dupa ce am blocat si deblocat tastatura de a luat-o naiba, dupa ce m-am uitat de 3 ori la toate pozele din Gallery (cu zoom, fara zoom, mai din stanga, mai din drepata) m-am uitat la ceas 12:20...
In gandul meu:'' Doamne, daca ti-am gresit cu ceva in viata asta, te rog razbuna-te altfel pe mine DAR NU MA LASA SA ADORM AICI!!!'' Eram franta de oboseala, adormisem cu chiu cu vai noaptea trecuta, cu tot cu extraverale si ceaiuri de iasomie, cu tot cu bagat in pat la ora 00:00...am adormit la 6 dimineata si m-am trezit la 8... Eram praf!
Ma si imaginam dormind acolo in holul facultatii, cu capul cazut intr-o parte, cu mainile atarnand pe langa mine, cu gura deschisa (eventual si o dara de saliva), sforaind de zor in sacou alb si pantofi cu toc in fotoliu... Imi ajunge ca am o poza de genu in aeroportul din Italia...

Ca sa nu mai zic ca in poza de pe dilpoma arat ca John Travolta cu peruca...

No comments: