Monday, 7 November 2011

Ce se intampla in masina?

Am 2 prietene care de fiecare data cand urca in dreapta mea au cate o reactie misto legata de parfumul din masina.

Prima imi spune: ‘’Mmmm… cum miroase la tine in masina. E exact parfumul din vara in care ti-ai luat-o. Miroase a barbat sexy… Deja imi vin imagini in minte de atunci cand ne dadeam pe Magheru cu geamurile deschise si eram incinse de caldura… Si…
Eu o intreb: Si mai ce?
Ea: Si de iarna trecuta cand dadeam ceruclete cu muzica tare si vantul iti batea prin par si fumul de la tigara iesea pe geam si iti luceau ochii de la farurile masinilor…

A doua imi spune: Maaaaama, cum miroase la tine in masina!
Eu: Cum miroase?
Ea: Este…cum sa zic, the epiphany of clubbing!!!
Eu (cu zambetul pana la urechi): Ce??? Cum adica? A ce miroase, ma?
Ea: Mai, miroase a club!
Eu: A club?
Ea: Da! Miroase a parfum barbatesc, a nebunie amestecata cu hormoni, un pic de fum de tigara… Auzi, de-aia esti tu asa! Ia baga un parfum de vanilie, o iasomie ceva, sa vezi cum te linistesti.

Mda.
Astia au bagat feromoni in Paloma Anti Tabac de mi-au innebunit fetele.


(Nu, nu conduc Golf GTI)

No comments: