Wednesday, 4 May 2011

Stecker in blender = ELECTRO MUSIC

Outwork - Elektro


Ooo da! Gagicile, volanul si tehnologia. Hai baieti, zambiti ironic in coltul gurii, e voie de data asta.

In cazul asta gagica sunt eu, volanul e de la mine din masina iar tehnologia e... ei bine, boxele lipite cu poxipol de pe portiere.

Intr-o zi am zis ca nu se mai poate si ca imi schimb boxele! Gata, m-am hotarat!
Ma duc in Domo in Baneasa si iau o pereche de boxe de masina care pareau sa se potriveasca pe portierele mele. Ca sa ma asigur, sun la service-ul unde urma sa le instalez si intreb daca e ok ce am luat.

La casa intreb, ca sa stau linistita: ,,Daca nu se potrivesc, le pot aduce inapoi si returna banii?''
Raspuns: ,,Da, sigur ca da, in 24 de ore cu bonul''

Buuuuooon. Ma duc cu ele la service in celalalt capat al Bucurestiului sa le montez.
Baietii se apuca sa demonteze interiorul portierei, scot boxele din cutie si dau sa le potriveasca pe usa. Deodata se intorc la mine cu niste fetze plouate, dand din cap: ,,...sunt prea mari...''

Eu: ,,Nu puteti gaurii lacasul acolo, sa-l largiti, ca doar e un plastic nenorocit, nu-i cine stie ce...''
Ei bine, nu se putea, ca difuzorul era prea adanc, nu latimea era problema.

Nice... Du-te, Carolino, in capatul Bucurestiului si du-le inapoi.

Inapoi la Domo, cu boxele in brate, gasesc un baiat in magazin si-i spun ca vreau sa dau boxele inapoi si sa mi se returneze banii. Lasandu-ma sa astept cu ele in brate, baiatul meu pleaca sa intrebe seful de tura.

Zambitor, pustiul se intoarce la mine si-mi spune: ,,Ne pare rau, dar nu va putem returna banii. Va putem oferi orice altceva de aceeasi suma.''
Eu: ,,Daca aveti boxe originale de Ford, le schimb pe astea bucuroasa!''
El, ca sa vezi pana unde merge speechul invatat de vanzatori la training, oferind clientului alternative tentante: ,,Boxe originale de Ford nu avem... Insa avem niste oferte excelente la noi modele de blendere si aspiratoare!''

You've got to be kiddin' me.

Pappy, sa asculti tu muzica la blender...

No comments: