Wednesday, 25 May 2011

M-am indragostit

M-am indragostit. Este o dragoste de-a dreptul organica, pasionala, nebuna!
Si, Doamne, este perfect! E cald, e pufos, nici prea dur, nici prea slab...

Avem o relatie bazata pe incredere si sentimentul de siguranta, nu ma dezamageste niciodata, e acolo pentru mine cand am nevoie, ma satisface in fiecare zi, ma face sa gem de placere...

Este feuilletage-ul perfect! Mai precis, feuilltage-ul unei Merdenele.

N-am fost niciodata fana produselor de patiserie, nu-mi plac covrigii si pateurile insa ea... EA! Merdeneaua de la patiseria de langa birou... Mi-a taiat rasuflarea.

Este perfecta: feuilltage-ul nu se sfaramiteaza in 1000 de firmituri, este permanent calda, branza delicioasa este dispusa egal, aluatul e proaspat si elastic...

De cand ne-am cunoscut, ne intalnim zilnic. Mai exact, zilnic la ora 12:00, cand mi se face dor de ea (aka: foame).

Si cum legile lui Murphy ma urmaresc si in dragoste, azi, in drum spre rendez-vous-ul meu cu Merdeneaua, ma gandeam cum imi voi declara pasiunea pentru ea pe blog, cand imi vine o idee de fraza pe care vroiam s-o scriu: ,,cea mai mare dezamagire ar fi sa-mi traga clapa si intr-o zi sa nu gasesc merdenele''.
Ajung la patiserie, urc pe trepte si: drama! Tava cu merdenele GOALA!
Fac ochii mari, ma apropii cu precautie de geam si cu o voce tremuranda intreb:... aveti merdenele, nu-i asa...?
Vanzatoarea, sec: Nu!
Eu: Dar in cat timp aveti?
Ea: in 7 minute.
Eu, toata un zambet: ok, astept 7 minute! :D

I've been struck by feuilletage love and I don't want to snap out of it.

No comments: