Wednesday, 25 May 2011

Interfon. Ora 5 dimineata.

Ok, asta NU mi se poate intampla mie!

Trebuie neaparat sa scriu o faza care i s-a intamplat prietenei mele si care mi-a dat acordul s-o scriu pe blog, pentru ca este pur si simplu criminala!!!

Dupa ce am petrecut amandoua o noapte de sambata intr-un club latino, prietena mea urma sa se intalneasca cu baiatul cu care isi daduse sms-uri toata noaptea. El, ca si ea, era in alt club. Cand la noi petrecerea se apropia de sfarsit, prietena mea ii scrie un mesaj si-i spune ca isi cheama un taxi si deci, va ajunge la el curand.

Pana si-a luat la revedere de la toata lumea, pana a gasit taxiul intrarea in club, afara incepea sa se lumineze. Cum era rupta de foame dupa o noapte de salsa pe tocuri inalte iar el ii daduse mesaj ca si lui ii este foame, prietena mea se opreste la un Drive sa ia niste junk food.

Ajunge in fata casei lui, plateste taxiul, coboara si masina pleaca.

Gagica, usor excentrica, se imbracase cu o rochie galbena mulata care incepea undeva deasupra sanilor si se termina imediat sub fund, un sacou alb, un plic ciclam si o perche de sandale cu toc inalt cu barete din jeans bleu. Cu punga de fast food intr-o mana si poseta la subrat, suna la interfonul lui.

Deodata se aude o voce de femeie: Da... Ce doriti?
Prietena mea se blocheaza. Face ochii mari, ridica o spranceana si se da usor inapoi, privind cu neincredere interfonul (cu camera video, nu oricum!)
Vocea de la interfon, politicoasa si insistenta: Cine sunteti?
Prietena mea: ...em... ma scuzati de deranj... puteti, sa-mi deschideti, va rog?
Vocea: Dar cine sunteti?

Imbracata ASA, duminica la ora 5 dimineata, putea sa spuna linistita ca este Julia Roberts intr-unul din roluri...

In schimb, prietena mea raspunde: Imi cer scuze, cred ca este o greseala.
Si pune mana pe telefon, sa-l sune pe baiat. Cu toate astea, nu are inspiratia sa se indeparteze de interfon, asa ca incepe: ,,Buna dimineata, domn' doctor! Stiti ca aveati o intalnire cu mine, nu? Spuneati ca va este foame...
El: Mmmm... nu, nu mi-e foame.
Ea: Pai si ce facem, ca am o punga de Mc in brate?!
El: Sunteti prin zona, domnisoara?
Ea: (deja o apucasera dracii!) Da, sunt FOARTE prin zona! Deschide.

Bzzzz, bzzzz.

Prietena mea intra in hol si se indreapta spre usa lui. Avea in minte un singur scenariu: el nu este singur! Inima ii batea din ce in ce mai tare. Usa lui era lasata deschisa.

Ea intra, lasa punga pe masa in bucatarie si iese pe hol sa il caute.
Undeva in semi-intunericul diminetii il vede. Singur, zambitor, calm.

Rasufla usurata, se sprijina de perete si isi desface sandalele.

Usor ametita, se indreapta spre camera lui, se aseaza pe marginea patului si incepe: Cred ca am facut o prostie...
El (calm, linistit, impasibil, aproape zen): ... ce ai facut?
Ea: Pai... cred ca am sunat la vecini...
El: (din nou, la fel de calm si impasibil): ...la care vecini?
Ea (isi rodea unghiile): Pai nu stiu, ca am apasat pe butonul de la interfon unde scrie numele tau de familie. Si mi-a raspuns o voce de femeie.
El ( LA FEL de calm si linistit): ...da, ai sunat la ai mei.
Ea face ochii mari, isi ascunde fata in palme si se ascunde sub patura de pe pat. Dupa cateva momente, sperand ca situatia nu e atat de penala pe cat pare, il intreaba: Spune-mi ca ai tai au o femeie care vine sa faca curat... la... (stia cat de aberant suna) 5 dimineata... duminica....
El (calm, linistit, impasibil): Nu, ca nu e vineri. E duminica... era mama.

CLASIC:

No comments: