Friday, 19 February 2010

Patul lui Procust

Ideea mi-a venit in timpul discuţiei cu Bianca, la o cafea, înainte de piesa ''Marchizul de Sade''.

Vorbeam ca gagicile despre bărbaţi şi compatibilităţi, despre eşecuri şi defecte (ale lor, bineînţeles), şi într-un avânt optimist îi spun: măi, sunt 6,8 miliarde de oameni pe Pământ! Undeva acolo trebuie să fie bărbatul ăla aşa cum trebuie!

Atunci ea mi-a zis: em, nu e chiar aşa, pentru că nu sunt 6,8 miliarde de bărbaţi. Scade din ei femeile, copiii şi bătrânii. Mai scade numărul de gay...

Atunci am adăugat: ''Şi negrii! Şi chinezii, japonezii şi indienii...''
Bianca: ''Ei bine? La ce număr crezi că ajungi?''

A doua zi, şocată de perspectiva reducerii drastice a cifrei de 6,8 miliarde am făcut nişte research pe net şi câteva calcule.

Aşadar avem 6,8 miliarde de oameni.
Procentul dintre femei şi bărbaţi este în jur de 50 %.

Rămân 3,4 miliarde de bărbaţi (stai aşa, cu vârste cuprinse între 0 şi peste 64 de ani).

Din ăştia am scăzut 100 de milioane de bărbaţi negri.
Am mai scăzut 500 milioane de bărbaţi chinezi.
Am mai scăzut 60 milioane de bărbaţi japonezi.
Am mai scăzut 380 milioane de bărbaţi indieni.
(nu sunt rasistă, dar gusturile nu se discută)

Mai scădem şi 150 milioane de gay.

Apoi scădem bărbaţii cu vârste între 0-20 ani şi cei peste 40 de ani. Rămân bărbaţii cu vârste între 21 şi 40 de ani (aka, my target audience right now).

Şi am ajuns la cifra finală: 430 de milioane!

Aş mai scădea din ei bărbaţii căsătoriţi, mediul rural sau cei care nu vorbesc nici română, nici engleză nici franceză (ca să ne înţelegem cumva!) sau sub 1,70 m... (nu de alta dar eu am 1,65 m si port tocuri de 10 cm)
Sunt tare curioasă la ce cifră aş ajunge!
Şi care sunt şansele să îi întâlneşti, din moment ce aceşti (să zicem) 430 de milioane sunt dispersaţi pe tot globul?

No comments: